09.07.2015 Açıkhava MEDYA PLANLAMASINDA İZLE AÇIKHAVA ERİŞİM VE FREKANS ARAŞTIRMASI DÖNEMİ BAŞLIYOR!
İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya’da yer alan Açıkhava reklam ünitelerini kapsayan İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırması çalışmalarının sonuçlandığı açıklandı.

İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırması, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya’da 5.575 denekle yürütüldü. Clear Channel, Ströer Kentvizyon ve Wall’e ait 43.606 reklam ünitesi yüzü belli açı ve uzaklıktan fotoğraflanarak sınıflandırıldı. 1.600’den fazla noktada araç ve yaya trafiği sayımı yapıldı. Elde edilen bulgular görünürlük modeline oturtuldu. İZLE datalarından yararlanarak 100 farklı hedef kitle bazında Açıkhava networklerinin erişim ve frekans (GRP) değerleri bulunabilecek.

10 Haziran 2015 Çarşamba günü Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu toplantısına katılan AÇİAK Başkanı Atilla AKSOY, ARVAK Başkanı Ayhan TEZCAN ve Açıkhava İzleme Araştırma Komitesi üyeleri tarafından İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırmasının sonuçlandığı resmen açıklandı.

Temmuz 2015’den başlayarak İZLE araştırma sonuçlarını raporlayan Cafas planlama programı verileri bir link üzerinden ajanslara iletilecektir. Cafas planlama programı 31 Aralık 2015 tarihine kadar isteyen şirketlerin kullanımı için bedelsiz olarak kullanıma açılacaktır. 2016 yılında İZLE verilerinden 3 aylık dönemlerde yapılacak ödemelerle yararlanılabilecektir.

İZLE ile ilgili gerçek veriler üzerinden planlama eğitimi almak isteyen şirketler www.arvak.com.tr web sayfasındaki İZLE ikonuna ya dahttp://www.arvak.com.tr/Arvak/Izle linkine tıklayarak ulaşabilecekleri İZLE İLETİŞİM FORMU'nu doldurarak eğitim isteğinde bulunabiliyorlar. Başvuruda bulunan şirketlere eğitim tarihi formun doldurulma tarihi dikkate alınarak belirlenecek ve Tülin NAMOĞLU tarafından mail yoluyla bildirilecektir.

Arvak web sayfasında İZLE ile ilgili çok sorulan sorular başlığı altında olabildiğince gelebilecek soruların yanıtlarına ulaşılabilir. Bu soruların dışındaki sorular için İZLE İLETİŞİM FORMU kullanılarak soru sorulabilir. Bu yolla gönderilen sorular mutlaka yanıtlanacaktır.

İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırması’nın pazarlama ve reklam sektörüne yararlı olmasını diliyoruz.

başa dön