content/file/common/86bb23e301ed627b8a3a107131d718c0.jpg
02.10.2009 Şirket Wall’in yeni ofisi açıldı...
Wall Şehir Dizaynı, Esentepe’deki yeni ofisinin açılışını geniş katılımla gerçekleştirdi.
İstanbul, 02 Ekim 2009. Şehir dizaynı ve açıkhava reklamcılığı sektöründe uluslararası faaliyet gösteren Wall AG, Esentepe’deki yeni ofisinin açılışını gerçekleştirdi. Belediye başkanları, basın mensupları ve diğer konukların katıldığı törene geniş katılım gözlendi.
 
Ofisin açılış töreninde konuşan Wall Türkiye Genel Müdürü Ahmet Ateş, Wall’in Türkiye’de geçen on üç sene boyunca büyük gelişim gösterdiğini ve gelişmeye de devam edeceğini söyledi. Büyüyen organizasyon için doğan daha büyük bir ofis ihtiyacını cevaplamak üzere Wall vizyonuna uygun modern bir ofisin hazırlandığını ekleyen Ateş, Türkiye’ye verdiği önem ve destekleri için Wall ailesine teşekkür etti.
 
Sözü devralan Wall AG CEO’su Daniel Wall ise konuşmasına Wall’in Türkiye’deki geçmişi ve gelişiminden bahsederek başladı. Alman tasarım ve mimarlık firması IONDESIGN ve diğer emeği geçenlere teşekkür eden Wall, “fonksiyonel ve aynı zamanda benzersiz bu binanın yapımında çalışan herkes iyi bir iş çıkardı. Bu yeni ofisin herkes için motive edici olmasını ümit ediyorum.” dedi.
 
Her şehre özel çözümlerle dünya şehirlerindeki hayat kalitesini yükseltmek için çalışan Wall’in yeni ofisi modern tasarımı ve teknolojisiyle Wall ruhunu yansıtıyor. 
 
Tüm bu yeni gelişmelerin rüzgarını arkasına alan Wall, Türkiye’de büyümeye ve hizmet çizgisini aynı kalitede sürdürmeye devam edecek.
 
 
Wall Grubu ile ilgili genel bilgi: 
 
· Uluslararası şehir mobilyası üreticisi & açıkhava reklamcısı
Altı ülkede 50'den fazla metropoldeki ana arterler ve meydanlarda bulunan reklam alanları 
· Kaliteli tasarım ve maksimum düzeyde esnekliğe sahip ürünler
28 farklı tasarım serisi 
· Araştırma ve geliştirme departmanı tarafından yaratılan “müşteriye özel çözümler”
· Ürün geliştirme, üretim, servis ve pazarlamanın aynı çatı altından yürütülmesi konsepti 
· 62.000’den fazla reklam lokasyonu ve 3.500 araç üstü reklam uygulaması
· Ulusal ve uluslararası satış ekiplerinden oluşan toplam 10 satış ofisi ile yüksek rekabet gücü 
· Almanya’da ulusal pazarlama portfolyosu: 27 büyük şehir, AirportNet, ShoppingNet, Leipzig merkez istasyonu, Berlin film festivali, bluespot, Araç üstü reklam uygulamaları 
· 2008 yılı cirosu: 11,4 milyon €, çalışan sayısı: 739

 

 Şehir dizaynı ve açıkhava reklamcılığı sektöründe uluslararası faaliyet gösteren Wall AG, Esentepe’deki yeni ofisinin açılışını gerçekleştirdi. Belediye başkanları, basın mensupları ve diğer konukların katıldığı törene geniş katılım gözlendi.
 
Ofisin açılış töreninde konuşan Wall Türkiye Genel Müdürü Ahmet Ateş, Wall’in Türkiye’de geçen on üç sene boyunca büyük gelişim gösterdiğini ve gelişmeye de devam edeceğini söyledi. Büyüyen organizasyon için doğan daha büyük bir ofis ihtiyacını cevaplamak üzere Wall vizyonuna uygun modern bir ofisin hazırlandığını ekleyen Ateş, Türkiye’ye verdiği önem ve destekleri için Wall ailesine teşekkür etti.
 
Sözü devralan Wall AG CEO’su Daniel Wall ise konuşmasına Wall’in Türkiye’deki geçmişi ve gelişiminden bahsederek başladı. Alman tasarım ve mimarlık firması IONDESIGN ve diğer emeği geçenlere teşekkür eden Wall, “fonksiyonel ve aynı zamanda benzersiz bu binanın yapımında çalışan herkes iyi bir iş çıkardı. Bu yeni ofisin herkes için motive edici olmasını ümit ediyorum.” dedi.
 
Her şehre özel çözümlerle dünya şehirlerindeki hayat kalitesini yükseltmek için çalışan Wall’in yeni ofisi modern tasarımı ve teknolojisiyle Wall ruhunu yansıtıyor. 
 
Tüm bu yeni gelişmelerin rüzgarını arkasına alan Wall, Türkiye’de büyümeye ve hizmet çizgisini aynı kalitede sürdürmeye devam edecek.
 
 
Wall Grubu ile ilgili genel bilgi: 
 
Uluslararası şehir mobilyası üreticisi & açıkhava reklamcısı
Altı ülkede 50'den fazla metropoldeki ana arterler ve meydanlarda bulunan reklam alanları 
Kaliteli tasarım ve maksimum düzeyde esnekliğe sahip ürünler
28 farklı tasarım serisi 
Araştırma ve geliştirme departmanı tarafından yaratılan “müşteriye özel çözümler”
Ürün geliştirme, üretim, servis ve pazarlamanın aynı çatı altından yürütülmesi konsepti 
62.000’den fazla reklam lokasyonu ve 3.500 araç üstü reklam uygulaması
Ulusal ve uluslararası satış ekiplerinden oluşan toplam 10 satış ofisi ile yüksek rekabet gücü 
Almanya’da ulusal pazarlama portfolyosu: 27 büyük şehir, AirportNet, ShoppingNet, Leipzig merkez istasyonu, Berlin film festivali, bluespot, Araç üstü reklam uygulamaları 
2008 yılı cirosu: 11,4 milyon €, çalışan sayısı: 739

 

 

başa dön